Denumirea achizitorului: Asociatia Clubul Sportiv al Persoanelor Handicapate Neuromotor Cutezatorii Hunedoara, str Zambilelor, nr 20C, jud Hunedoara.
Obiectul contractului: Servicii organizare și derulare “Campanie de informare privind oportunitatile oferite prin proiect si conditiile de participare la programul de sprijijn” necesare desfășurării activităților din cadul Proiectului “INTREPRINZATORI PENTRU OAMENI”, cod SMIS 127190
Durata contractului: 6 luni
Procedura aplicată: Procedura este reglementată prin Ordinul MFE nr.1284/08.08.2016 privind procedurile de achizitii aplicabile beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene
Termenul şi modul de depunere a ofertelor:
10.10.2019 ora 12:00 la sediul beneficiarului Asociatia Clubul Sportiv al Persoanelor Handicapate Neuromotor Cutezatorii Hunedoara, str. Zambilelor, nr 20C, jud Hunedoara, sau prin e-mail pe adresa clubulcutezatorii@yahoo.com
Persoana de contact: Negru Iuliana, membru comisie, email clubulcutezatorii@yahoo.com, telefon 0731 355 015
Accesarea documentației de atribuire:
Documentația de atribuire este disponibila la sediul beneficiarului Asociatia Clubul Sportiv al Persoanelor Handicapate Neuromotor Cutezatorii Hunedoara, str Zambilelor, nr 20C, jud Hunedoara, sau prin e-mail pe adresa clubulcutezatorii@yahoo.com.
Criteriul de atribuire:
Pentru stabilirea ofertei câștigătoare, criteriul de atribuire aplicat este „prețul cel mai scăzut”.